fredag 17. juni 2016

Min første PL-side!

Min første PL-side :)

Project life, eller PL som en gjerne sier, er noe jeg ikke har vært borti før. Etter jeg ble med i papirlosjen, så har jeg fått utfordring i det å prøve denne formen for scrapping med bilder. 

Som jeg sier til mye, så har jeg ikke prøvd det før, men jeg skal sannelig prøve så godt jeg kan :)

Jeg var så utrolig heldig å bli sponsa av Scrapomania, og gleda meg stort til å sette i gang med utfordringen. Jeg printa ut massevis av bilder, og følte meg relativt klar for dette. Skjønte raskt at jeg hadde fått ting for å lage PL-side med tema bryllup. Jeg hadde ikke bilder av bryllup, så måtte vri hodet en ekstra gang. Men tror resultatet ble ganske bra. 

Jeg valgte en bildeserie jeg tok i hagen av prinsessa mi. Syns det var mye jeg kunne bruke i kittet som passa til disse bilda. 

Så her er da resultatet. 









Utstyrsliste:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar