torsdag 18. mai 2017

Det blomstrer i mai

Vel overstått 17. mai, håper alle hadde en flott dag. 


I dag vil jeg vise et kort jeg har laget for Papirlosjen til utfordringen #blomster.
Sponsor Lacy Sunshine har både sponsa digier til oss i designteamet, og sponser premie.
Så bli med på utfordringen da vel! 



Her ser dere litt av hvordan jeg har brukt Patina effect paste.
Syns det er så lekkert!









Dette har jeg brukt:

  • Kortet mitt er laga med digien Georgies circus car fra Lacy Sunshine
  • fargelagt med Chameleon
  • bazzill - craft
  • mønsterark: Pion design- Mister Toms treasures - Toms garden
  • osteklut
  • Dies: Memorybox - Large ringlets
  • Dies: Kort & Godt - Die 174 Ovaler med søm
  • Sverta med Distress ink - walnut stain
  • Stor blomst laga av papirleire, med Patina effect paste fra Finnabair (som og er på to av kantene)
  • Div gamle knapper, striebånd, div blomster, halvperler og metall-blad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar