tirsdag 15. mai 2018

Utfordring i form av en sko

God kveld! 

Vi er tre gode scrappevenninner som liker å både scrappe sammen, dele inspirasjon og ikke minst utfordre hverandre. Det har for det meste vært små utfordringer for å sette hverandre litt ut av komfortsonen vår innen scrapping. Men så kom Elisabeth med en sko! Denne skal vi bruke til å lage noe av. Utrolig spennende! Og den utfordringen tok vi selvfølgelig! 


Her er hvordan utgangspunktet så ut:


Jeg valgte den svarte skoen, og fikk umiddelbart en ide om hvordan jeg skulle gjøre det. 
Så slik ble min sko










Det kommer til å komme flere av utfordringene til hverandre snart, og i de bidragene jeg har laget har jeg brukt 3 ting som er likt i alle tre utfordringene:
- bobleplast
- glidelås
- murstein stensil

Denne skoen ble gjort om til noe en kan stille ut ringene sine i. 
Jeg har brukt et lass av Finnabair produkter, masse av de kjøpt hos den beste scrappebutikken Scrapomania. Blant annet modeleringspasta, gesso og malingen. Prøvde å få frem en overgang fra det lyse til det mørke blå. Skoen er knall rosa under, og den er pynta med metallpynt og ting jeg har laga i papirleire. Den murstein stensilen er brukt over hele skoen, der jeg brukte modeleringspasta for å få struktur. Syns selv at bakpartiet med glidelåsen ble kul. Selvfølgelig inneholder skoen massevis av mikroperler og glitter, samt vokser og inka gold. 

Om du vil se de hva de andre to har laget, gå gjerne innom bloggen deres og:)



Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar