mandag 4. januar 2016

Julegave 2015 del 1

Vi har starta et nytt år, og vil endelig vise dere litt av det jeg har gitt bort til jul. Syns egentlig det er skummelt, da det var første gang jeg gav bort slike hjemmelaga julegaver.

Den første jeg vil vise frem ble laget til mine besteforeldre. Alltid vanskelig å gi bort julegave til noen som har det meste. Fikk ideen av min gode venninne Margrethe.

Det er 3 stjerner som er bygd opp med tykk kartong og mønsterark fra Scrapomania . Mellom er to lag med 3d puter slik at de skal bli litt tykke. Pynta kanten med bånd. Så brukte jeg bazzil sølv til "trekkspillet" og utklippsbilder jeg har har hatt liggende. Sølvlenke kjøpt på vivo. Stjerneformen er tegna på frihandel ut fra en pitteliten stjernedies






En liten engel på enden :-) 
Og her ser man litt hvor tykk den er. 




Det var første julegave, det vil komme flere poster:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar