tirsdag 5. januar 2016

Julegave 2015 del 3

Denne siste "kreasjonen" ble laga til tanta og onkelen min i Sogndal. Ble inspirert av ei lita treboks jeg hadde liggende. Fant et flott mønsterark, og litt jeg kunne ha inni boksa/settekassa. Når den var ferdig, lagde jeg en oppbygd "bok" av bazzil som jeg igjen dekorerte med samme mønsterark som i boksen. Samt noe pynt. Syns den ble ganske fin. Desverre kommer det ikke så veldig bra frem på bilda, da jeg glemte å ta noe særlig bilder før jeg sendte den i posten. Men tror dere skjønner tegninga.
Fremside pynta med enkel hampetråd med barkstjerne, noen små hjerter og engel. God jul er fra scrapomania sin adventskalender :-) 

Innsida. Her kan en se boksa jeg har dekorert. Det er en liten treboks jeg kjøpte med trekant oppi fra scrapomania. Syns det ble ganske dekorativt. Men som sagt kommer det ikke så godt frem på bilde. 

Her kan du se at den er litt oppbygd. Brukt bazzil til dette. Kjekk variant å lage. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar