søndag 1. mai 2016

Inspirasjon til april-utfordring hos Papirlosjen

Hipp hurra!

I dag har jeg en stor nyhet i bloggen. Jeg er så heldig at jeg har fått bli med i designteamet til Papirlosjen!!! Jeg er skikkelig spent og glad, og gleder meg til å legge ut inspirasjon hver måned :)

I dag vil jeg vise dere et kort til april utfordringen til Papirlosjen. den heter Konfirmasjon/ungdom
Bli gjerne med, siste frist er 4. mai.

Kortet jeg vil vise i dag er et "bendi-fold" kort. Fant inspirasjon på Pinterest.
Litt detaljer på fremsiden

Slik ser det ut når det er lukket

Med ene siden åpen


Begge sidene åpne


Det som er litt "fancy" med dette kortet, er måten det buer på. Man har uendelige muligheter med denne teknikken. Kommer helt klart til å bruke den flere ganger.



Det var alt for i dag, men kommer snart igjen med mer :D




Utstyrsliste:
Basen er laget av mørk grå Bazzill
Mønsterark fra en eldre Tim Holtz blokk.
 Den fantastiske diesen fra joy ""Gears bord"
Jeg har brukt utklippsark fra kort& godt som heter "mann i beige"
Stempel fra Kort &godt
Fiskegarn kjøpt hos Scrapomania
Chipboard fra Wycinanka og Søstrene Grene
Diverse blomster i svart, brun og beige
Tannhjul og lenke fra Tim Holtz
Knapper fra egen beholdning

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar