torsdag 5. mai 2016

Ny utfordring fra Papirlosjen - Bryllup

Da er det ny utfordring hos Papirlosjen, og denne måneden er tema er Bryllup. 
Vi har fåttt leika oss med noen fantastiske digistamp fra "All dressed up".

Jeg syns motivet var utrolig flott, så jeg valgt å la motivet være ganske stort, og la det være stort sett hele kortet. 

Jeg har nettopp kjøpt meg Chamelion tusjer, og jeg er fremdeles i lære-fasen, men så gøy det er! 

Selve kortet har jeg laget som et staffeli-kort. 






Utstyrsliste:
Digistamp fra All dressed up - "Happyness"
Bazzill - "grape delight"
Bazzill - "granny smith"
Hjertedies fra Joy
Hjørnepunsh
Gratulerer stempel fra Kort&Godt
Halvperler fra ebay
Metallringer fra ebay
Fargelagt med Chamelion color tones (YO3, YL2, YG3, BG4, PR4 og PK3)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar