søndag 16. april 2017

Aprilkitt fra Scrapomania

Hei! 

I dag vil jeg vise frem noe jeg har laga fra et supert kortkitt sponsa av den beste scrappebutikken Scrapomania! Jeg har gleda meg lenge til å få kitt. 

Jeg falt pladask for kittet, og ideene poppa frem til det ikke var mer pynt eller papir igjen (ler) 

Mye kontraster i dette kittet, med sort, hvitt, oransj, grønt og blått. Det kan passe både til gutt og jente, og da særlig til konfirmasjon eller bursdag. 




Første jeg vil vise, er en enkel tag

*

Et kort

*

Et lollipopkort



*

Så et vannfallskort. Har sett disse mye, men aldri prøvd meg på det selv. Så jeg så et par videoer på youtube for å lære prinsippet, så var det både enkelt og kjekt. Så anbefales veldig!
Inspirasjonen til å lage akkurat dette kortet, var at jeg så for meg at en kunne dra det nedover som en glidelås med den låsen som fulgte med kittet







*

Siste tingen jeg laga var en liten lommebok. Tok utgangspunkt i låsen som fulgte med i kittet, og syns den var så knalltøff, at den måtte jeg bare bruke. Hovedplanen var å lage en koffert, men det hadde jeg ikke nok papir til, så ble det en lommebok istedenfor. tok utgangspunkt i målene til et bankkort/gavekort, og ble veldig fornøyd med resultatet. 






*

Du kan skaffe deg kortkitt selv om du vil, og du kan til og med abonnere. Det kan være greit om en har litt scrappetørke, vil ha noe som utfordrer seg selv eller om du vil ha noe som garantert passer sammen. Du kan velge mellom et enkelt kitt, 

Bli gjerne med på Papirlosjen sin utfordring som i april er #bruk et bilde

Det var alt for i dag, håper jeg gav deg litt inspirasjon. 
Klem fra Synnøve


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar