tirsdag 18. april 2017

#bruk et bilde

I dag er jeg veldig spent på hva dere vil si om inspirasjonsbidraget mitt. 

Det blir jo med en gang litt mer personlig når man bruker et bilde av seg selv. 
For ca 11 år siden, var jeg i New Zealand sammen med to andre venninner, og blant annet hoppa i fallskjerm. Fantastisk opplevelse, og gjør det gjerne igjen!

Papirlosjen er ute med utfordringen #bruk et bilde, der Japan Photo er sponsor av premie til vinneren, og Kreativehenderdigis har sponsa oss i designteamet med flotte digier. Falt helt for denne teksten jeg har brukt på bildet, syns det var passende til hva jeg gjorde :)







Har brukt:
  • et hjerte-forma lerret, kjøpt hos panduro
  • Malt med akrylmaling og hvit gesso
  • Stensil fra Prima - Elementals stencil 12x12 - doily, kjøpt hos Scrapomania
  • Digi 231 -tekst Magi fra Kreativehenderdigis
  • All pynt (bortsett fra et par chipboard) har jeg laga selv av papirleire, malt med div maling, voks, inka gold og nuvo
  • chipboard fra Wycinanka
  • div glitter og knust glass i sølv og blå


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar