tirsdag 5. juli 2016

Publisering av juli/august utfordring hos Papirlosjen

"sommerjente"

Hei og god sommer til dere som følger bloggen min :)

Om sommeren blir det ofte litt "scrappetørke" med uteliv, sol og ferie. Men jeg kjenner det er deilig å koble av med litt scrapping etter en dag ute. 

Her kommer mitt innlegg fra fellespubliseringen til Papirlosjen for juli og august. Tema er "alt er lov", og jeg håper mange vil være med :)

Jeg har lenge sett på noen stempel fra Prima, og syns dem har vært ufattelig flotte. Og når jeg da fikk blomster fra gode minner, så visste jeg at jeg måtte fargelegge den frøkena her. 





Ha en flott sommer alle sammen! Det skal vertfall jeg ha :D


Utstyrsliste:
  • Stempel fra Prima -  Bloom cling rubber stamp 8x6 in "mother" (kjøpt hos Scrapomania)
  • Fargelagt med Chameleon color tones (VO4, NU1, YL2, YO3, YG3 & PK3)
  • Stickles "diamond"
  • Blomster fra gode minner
  • Halvperler fra ebay
  • Bazzill - "pansy"
  • Sommerfugler: utklippsark fra kort & godt - "mann i beige"


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar