onsdag 5. oktober 2016

Høst-tag til utfordring #10, høstfarger

Hei og hopp!
 Da er jaggu oktober kommet! Jeg var så heldig å få delta på scrappetreff i Førde i helga, og fikk utrolig til inspirasjon. Ikke bare av folka der, men også naturen på veien til Førde. Det er nok høstfargene som gjør at jeg liker denne årstiden godt. Jeg har i dag latt meg inspirere av disse fargene, og laga en tag. Vi i Papirlosjen er ute med ny utfordring #høstfarger. Håper flest mulig vil være med på den! 

Jeg har gjort noe som jeg ikke har gjort noe særlig av, nemlig laga min egen bakgrunn. Har brukt akvarellmaling, glimmermist, distress ink - walnut stain, og modeling paste/stensil. Det var ufattelig gøy, så det kommer jeg garantert til å gjøre mer av! 

Har fargelagt den nydelige digien fra "all-dressed up med Chameleon color tones og stickles. 




Det var alt for i dag, happy scrapping folkens :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar