mandag 20. november 2017

#tilhan

Hei! November har vært en hektisk tid for meg, så har rett og slett glemt å vise detaljer til åpningsbidraget mitt til Papirlosjen sin utfordring #tilhan som da ble publisert 5. November. Jaja, bedre sent enn aldri :-)


Bidraget var et lite lerret jeg hadde laga for en stund siden. Jeg ble liksom ikke helt ferdig med lerretet, og ble ikke helt fornøyd. Men så satt jeg å fargela denne herlige skapningen av en digi fra Lacy Sunshine, og så at fargene passa supert til lerretet. Så da fikk han sin plass på lerretet. Mulig jeg kommer til å legge til en tekst også etterhvert. 





Selve lerretet er 6x6" og så har jeg brukt massevis av finnabair sine produkter, blant annet svart gesso og patina effect paste, som jeg virkelig elsker! En annen ting jeg er komplett forelska i, er mikro perler! Her har jeg brukt pop! Sine i sort og bronse. Av tinga jeg har brukt på lerretet, så finner man blant annet et nøkkelhull jeg har laga i papirleire og en del gears og kjeder. Kjekt å bruke alt mulig rart på et mixed media prosjekt!

Digien Gustygon- enchanted kingdom collection fra Lacy Sunshine finner du her.

Håper du liker og blir med på utfordringen vår du også :-)
Klem fra Synnøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar