tirsdag 5. september 2017

Papirlosjen utfordring 9 #mixed media

Gooood morgen! 

Her på sunnmøre har vi hatt en fantastisk start på høsten, og med denne utfordringen til Papirlosjen, så tror jeg den kommer til å bli ennå bedre! Jeg har fått skikkelig dilla på mixed media, og det er akkurat det som er temaet for september :-D


Titt innom Papirlosjen og bli med på utfordringen du og da! Nydelig premie fra Scrapmart!









Mitt bidrag blei til mens jeg gikk kan en vel si. Laga det på juni-treffet til Scrapomania, for der lærte jeg å lage rammekort. Så da måtte jeg lage med en liten mixed media vri. 

Basen er av bazzill, og jeg har brukt en Tim Holtz stensil, modeleringspasta, svart gesso og inka gold- copper på selve rammen. Uglene, månen, blada og greina er laga i papirleire, og fått farge fra svart gesso og finnabair sine vokser. ELSKER dem! Har ikke funnet ut hva jeg skal ha inni ennå, men kommer nok til å bruke den som en bilderamme. 

Håper du får en super dag videre! Klem fra Synnøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar